czwartek, 30 czerwca 2016

Na smutek najlepsze zakupy! :)

   Jakiś czas temu mój chłopak dostał nową pracę. Czekał i czekał, aż w końcu znaleźli dla niego trasę. Wczoraj wyjechał, a za tym idzie smutek i tęsknota. Prawdą jest to, że co 5-7 dni będzie w domciu, ale sam fakt. Widzieć się co tydzień na dwa dni? Eh, brak jakichkolwiek słów... No, ale przejdźmy do sedna. Po wyjeździe mojego chłopaka na Finlandię, ruszyłam z bratem na zakupy. Moim celem było kupienie sobie stanika, ale jak to z kobietami bywa, nie wraca się tylko z rzeczą, po którą się poszło, hihi. Zakupiłam naprawdę śliczny komplet bielizny, skarpetki, piżamkę, no i z racji tego, że jutro mija dokładnie pół roku mojego związku z Łukaszem, kupiłam dla niego ładną, białą, idealną na lato bluzeczkę z H&M.









Różowa bluzeczka - prezent od cioci z Chin
Skarpetki - Pepco
Komplet bielizny - H&M
Męska bluzka - H&M



Snapchat - arentowicz




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz